One Direction

One Direction

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Liebster Awards

  Hejooo! Więc: dostałam 2 nominacje do Liebster Awards <3 Baaardzo wam dziękuje, bo to mi daje naprawdę powera do pisania. Jesteście niesamowici. Nie wiedziałam, że moja twórczość się spodoba tak wielu osobom, jestem pozytywnie zaskoczona :) No dobra, przejdźmy do rzeczy.

                                       CO TO LIEBSTER AWARDS?

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zostałam nominowana przez :

1. Czy ktoś z Twoich znajomych wie o tym, że prowadzisz bloga?
-Tak.
2. Gdyby w Twoim mieszkaniu wybuchł pożar, co wyniosłabyś ze sobą?
-Laptop, telefon, książke i ubrania.
3. Czym insipirujesz się pisząc imaginy/rozdziały?
-Hmm... Właściwie, to pomysły same przychodzą mi do głowy ;)
4. Opisz siebie w 2 słowach.
-Szalona i dziwna.
5. Wolisz czytać książki, czy oglądać filmy na ich podstawie?
-Raczej czytać książki.
6. Kto z One Direction jest Twoim ulubieńcem?
-Zayn i Harry <3
7. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?
-Spędziłabym je z przyjaciółmi w jakimś ciepłym kraju. Pod koniec wyjazdu poszlibyśmy na koncert 1D :3
8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
-Taak.
9. Akceptujesz siebie taką, jaką jesteś?
-Niezbyt. 
10. Masz swoje motto/ulubione powiedzenie?
-”Jeśli ludzie mówią za plecami to dlatego, że jesteś przed nimi.” ~ Zayn Malik.
11. Jakie jest słowo, którego nadużywasz?
-”lol” i „nic”.


Pytania od midnight-niall-horan-fanfiction.blogspot.com
1Czy lubisz słodycze?
-Uwielbiaam <3
2. Cz masz jakieś zwierzątko?
-Kota, psa i rybki.
3. Co jest twoją inspiracją w pisaniu?
-Pomysły same mi przychodzą do głowy xD
4.  Od kiedy jesteś Directionerką?
-W lutym już chyba będą 2 lata.
5. Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić?
-Jest. 
6. Czy masz przyjaciół, na których zawsze możesz liczyć?
-Myśle, że tak.
7. Kto  z 1D jest twoim ulubieńcem?
-Zayn i Harry.
8. Co najbardziej lubisz robić w zimowe popołudnia?
-Pić herbatke i siedzieć na tt :)
9.  Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
-Mam ich trochę dużo, ale:
Little Mix- Move
One Direction-Midnight Memories
blue foundation - eyes on fire
10. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
-Mmm... Śmietankowy. Bez skojarzeń xD

Okej, to wszystkie pytania jakie dostałam. Teraz moje nominacje:


MOJE PYTANIA:

1.Od kiedy jesteś directionerką?
2.Jak długo prowadzisz bloga?
3.Ile masz lat?
4.Skąd czerpiesz inspiracje na imaginy/rozdziały?
5.Jak wyobrażasz sobie spotkanie z 1D?
6.Lubisz słodycze?
7.Wymień 3 piosenki, które bardzo lubisz.
8.Lubisz swoją szkołe?
9.Spodnie czy spódniczka?
10.Masz zwierzątka?
11.Kim chcesz zostać w przyszłości?


To tyle, miłego odpowiadania! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz